Главная | Регистрация | Вход | RSSП`ятниця, 19.07.2019, 20:43

Горбанівське НВО "Загальноосвітня школа I-II ступенів-ДНЗ"

Меню сайта
Каталог статей
Свято квітів [0]
олімпійський тиждень [0]
День вчителя [0]
Форма входу
Фотоматеріали
[11.09.2015]
Олімпійський тиждень (2)
[21.09.2015]
Акція " Голуб миру" (0)
[28.09.2015]
Тиждень біології (0)
[13.10.2015]
День захисника України (0)
[30.10.2015]
Місячник шкільної бібліотеки (0)
Корисно
Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Тренінг Як діяти в ситуації ризику?

Тренінг  Як діяти в ситуації ризику?

Мета: розвиток навичок протистояння соціальному тиску, аргументованої відмови.

Поняття для засвоєння підлітками: аргументована відмова, відповідальна поведінка, тиск, ризикована поведінка, посивна поведінка.

Вправа «Чи є альтернатива?»

Мета: показати учасникам, що альтернатива прийняття рішень у ситуації має бути більше ніж дві; ознайомити з алгоритмом дії в ситуації, коли необхідна відмова; навчити підлітків навичкам аргументованої відмови від пропозиції вживати наркотичні речовини.

Хід вправи

Вчитель об’єднує учасників у три малі групи, кожна з яких отримує картку з описом проблемної ситуації.

Ситуація для першої групи: «компанія знайомих запрошує вас після школи піти до парку, щоб випити.»

Ситуація для другої групи: «Членам вашої спортивної команди забороняється вживати алкоголь та інші наркотичні речовини, і ви з цим правилом цілком згодні. Двоє з найкращих гравців починають хвастати, що вони випивають і від цього їхня спортивна форма тільки поліпшується. Ви разом з іншими членами команди повинні вирішити цю проблему, тому що на карту поставлено не тільки здоров’я ваших друзів, а й успіх вашої команди.»

 

Ситуація для третьої групи: «Приятель-ровесник, який користується авторитетом, має гроші і зв'язки у шоу-бізнесі, пропонує вам викурити "косяк".

Проблема, яку мають вирішити групи: «прийняти пропозицію чи ні». Перед кожною групою розкладаються 3 картки.

Картки прийняття рішень

1. Я не міг відмовитись від пропозиції

2. Агресивно відмовився

3. Відмовився і розказав про шкідливість уживання наркотичної речовини

Кожна з груп має самостійно вибрати одну картку. Після вибору учасники висловлюють свою позицію, ВИкористовуючи запитання для обговорення.

Запитання для обговорення

          Чому ви вибрали саме цю картку?

          Що ви виграли, вибравши саме цю картку?

          Що ви втрачаєте, зробивши вибір?

          Чи є ґрунтовними аргументи вашого вибору

          Як оцінити всі можливі варіанти вибору?

          Які   позитивні   і   негативні   наслідки   кожного варіантів?

          До кого ви можете звернутися за порадою?

          Чи будете ви завжди так діяти?

Після виконання завдання групи подають свої варіанти виходу з проблемної ситуації для обговорення у загальному колі учасників.

До уваги вчителя!!!

Під час обговорення результатів вправи важливо звернути увагу учасників на те, що, приймаючи відповідальне рішення, необхідно розглянути не менше 3 варіантів такого рішення та проаналізувати їхні наслідки. Адже під час виконання вправи учасникам було запропоновано 3 варіанти розв'язання проблемної ситуації, однак, як вони переконалися, навіть такої кількості варіантів буває недостатньо.

Запитання для обговорення

Що нам дає виконання цієї вправи?
Пошук
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації   Міністерство освіти і науки України, молоді та спорту україни   Видавництво педагогічна преса   Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів   Всеукраїнська освітня мережа   Освітній портал «ПедПРЕСА»
Зробити безкоштовний сайт з uCoz