Главная | Регистрация | Вход | RSSСереда, 22.05.2019, 20:56

Горбанівське НВО "Загальноосвітня школа I-II ступенів-ДНЗ"

Меню сайта
Каталог статей
Свято квітів [0]
олімпійський тиждень [0]
День вчителя [0]
Форма входу
Фотоматеріали
[11.09.2015]
Олімпійський тиждень (2)
[21.09.2015]
Акція " Голуб миру" (0)
[28.09.2015]
Тиждень біології (0)
[13.10.2015]
День захисника України (0)
[30.10.2015]
Місячник шкільної бібліотеки (0)
Корисно
Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Методична робота в школі

Орієнтуючись на гуманізацію навчання, на формування особистості учня, визнання її цінності та необхідності для сучасного суспільства, адміністрація школи впевнена, що вона формується особистістю самого вчителя. Тому необхідно створити всі умови для росту професійної майстерності педагога. А для цього необхідна діюча й ефективна структура методичної служби. Майстерність учителя формується через постійне, систематичне професійне навчання на місцях. Отже, методична робота - найважливіша ланка системи безперервного навчання членів педагогічного колективу школи. Цілі й завдання методичної служби тісно пов'язані із системою внутрішкільного управління.

Тому основними функціями й завданнями методичної служби школи є:

• вивчення і творче розуміння всіх нормативних програмно-методичних документів МОНУ і регіону;

• активне впровадження та використання досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки;

• вивчення та впровадження досягнень педагогів-новаторів у практику роботи педагогічного колективу даної школи та використання їх в інших колективах;

• створення згуртованого колективу однодумців, що дбайливо зберігає традиції школи;

• діагностика та прогнозування результатів навчально-виховного процесу;

• стимулювання ініціативи та творчості членів педагогічного колективу й активізація його діяльності в науково-дослідній, пошуковій роботі;

• використання в навчально-виховному процесі сучасних методик, форм, видів, засобів і новітніх технологій;

• виявлення й попередження недоліків, утруднень і перевантажень у роботі педагогічного колективу;

• розвиток світогляду, професійно-ціннісних та індивідуально-моральних якостей членів педагогічного колективу, готових до самоосвіти та самовдосконалення

. Планування методичної роботи відображено у ІІ розділі річного плану школи „ Робота з педагогічними кадрами” і здійснюється на підставі аналізу діяльності педагогічного колективу за попередній навчальний рік.

Структура методичної роботи

В школі визначена чітка структура методичної роботи, яка складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів: методична рада, яка є координатором всієї методичної роботи в школі; педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення з основних питань діяльності школи; шкільні методичні комісії; творчі групи вчителів з певних проблем навчально – виховного процесу. Планування методичної роботи тісно пов’язане з реалізацією проблеми роботи школи.

Уся методична робота в школі здійснюється через діяльність методичних комісій , творчих груп. Найбільш ефективними для нас у школі є:

• теоретичні семінари (доповіді, повідомлення);

• семінари-практикуми (доповіді, повідомлення із практичним показом на уроках, класних годинах, позакласних, позашкільних заходах);

• диспути, дискусії («круглий стіл», діалог-суперечка, дебати, форум) тощо;

• ділові ігри, рольові ігри, уроки-імітації, уроки-панорами;

• обговорення сучасних новітніх методик, технологій, досягнень психолого-педагогічної науки;

• обговорення окремих відкритих, взаємовідвіданих уроків, заходів або їхнього циклу

• обговорення  питань для тестування й анкетування учнів;

• різноманітні виставки, звіти із самоосвіти, реферати, розробки уроків, виготовлення наочних приладів; виставки кращих продуктів творчості дітей тощо;

• обговорення передового педагогічного досвіду, його поширення й упровадження;педагогічні ради та ін.

Кожна з форм методичної роботи має свій пріоритетний вплив на досягнення тих або інших цілей, тому загальна її результативність залежить і від якості їх поєднання в безперервному процесі вдосконалення педагогічної майстерності вчителів школи.

Школа 3-й рік працює над темою : «Інноваційна діяльність вчителя, засвоєння педагогічних технологій як складова педагогічної компетентності». Головним пріоритетом роботи над темою є впровадження інноваційних технологій, а саме:: - проектної технології; - інформаційно – комунікаційних технологій; - технологій дистанційного навчання

Послідовність роботи над методичною темою

I етап 2012-2013 рр. — вивчення літератури і ППД району , області

1. Підбір і вивчення літерату¬ри за темою. Форми роботи: педагогічні читан¬ня, семінари, конференції.

2. Встановлення зв’язку з районним методичним кабінетом з даного питання.

3. Пошук ППД з даної проблеми та озна¬йомлення педагогічного колективу з ним.

4. Організація лекції з даної проблеми .

5. Розроблення пам'яток щодо вивчення даної проблеми для кожного вчителя.

II етап 2013-2014рр. — організація дослідницької роботи

Відбір вчителів з числа найбільш ініціативних для організації дослідницької роботи.

Створення творчих груп і розроблення рекомендацій,

Організація роботи теоретичного семінару і залучення до роботи методкомісій.

Проведення методичних консультацій адміністрацією школи та вчителями вищої категорії.

Вивчення ПД з даної проблеми кращих учителів школи.

III етап 2014 – 2015рр.— втілення проблеми в практику роботи

1. Проведення методичних рингів (обмін досвідом).

2. Проведення відкритих уроків учителя¬ми школи.

3. Вивчення адміністрацією школи шляхів реалізації вчителями школи даного питання через відвідування уроків.

4. Надання адресної допомоги передовими вчителями школи та адміністрацією тим працівникам, в яких є утруднення з вирішенням проблеми.

5. Вивчення результативності втілення проблеми: 1) анкетування учнів; 2) анкетування батьків; 3) проведення співбесіди з учителями; 4) проведення контрольних робіт; 6. Пропаганда ППД через засоби масової інформації.

IV етап 2015-2016рр.— систематизація та узагальнення

1. Систематизація матеріалу, напрацьованого колективом з даної проблеми.

2. Проведення конференцій і творчих звітів учителів.

3. Звіт адміністрації школи перед колективом про результативність упровадження проблеми школи в практику роботи кожного вчителя.

Форми роботи, що сприяли підвищенню професійної майстерності

Педради:

1. Перехід до особистісно орієнтованої освіти - вимога часу.

2.Упровадження форм та методів інтерактивного навчання в процесі особистісно орієнтованого уроку.

3. Упровадження особистісно орієнтованого навчання в педагогічну практику. Здобутки та перспективи.

4. Особистісно орієнтована управлінська діяльність

Семінари-практикуми:

- Особистісно орієнтована освіта

- Особливості викладання англійської мови в початкових класах

- Вивчення світової літератури в умовах особистісно орієнтованого уроку

- Елементи розвивального навчання

- Механізми інтелектуального розвитку учнів

- Підвищення ефективності сучасного уроку шляхом використання інтерактивних методик викладання

Майстер – клас:

- Удосконалення практичних навичок оволодіння англійською мовою

- Упровадження активних форм і методів навчання

- Інноваційні методи навчання

Творчі групи

- Упровадження гри в навчально – виховний процес

- Конкретизація принципів особистісно орієнтованого навчання шляхом реалізації креативної функції

- Нестандартні методи навчання англійської мови

- Проектна діяльність на уроках англійської мови як фактор розвитку пізнавальної активності учнів

- Нестандартні форми проведення уроків - Розвиток логічного мислення учнів у процесі розв'язування творчих завдань

- Форми та методи запровадження громадянської освіти

Результативність упровадження інтерактивних технологій навчання

Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації   Міністерство освіти і науки України, молоді та спорту україни   Видавництво педагогічна преса   Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів   Всеукраїнська освітня мережа   Освітній портал «ПедПРЕСА»
Зробити безкоштовний сайт з uCoz