Главная | Регистрация | Вход | RSSСереда, 22.05.2019, 20:56

Горбанівське НВО "Загальноосвітня школа I-II ступенів-ДНЗ"

Меню сайта
Каталог статей
Свято квітів [0]
олімпійський тиждень [0]
День вчителя [0]
Форма входу
Фотоматеріали
[11.09.2015]
Олімпійський тиждень (2)
[21.09.2015]
Акція " Голуб миру" (0)
[28.09.2015]
Тиждень біології (0)
[13.10.2015]
День захисника України (0)
[30.10.2015]
Місячник шкільної бібліотеки (0)
Корисно
Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Математична подорож Україною 3 клас

Тема: Математична подорож Україною.

 Мета: закріпити знання учнів таблиць множення на 2 і 3;

             розвивати  вміння використовувати таблиці  під час  

              розв’язування прикладів і задач;

  • встановлювати порядок дій у виразах, де є множення і ділення, а також у виразах з дужками;
  • виховувати любов до України, патріотичне ставлення до  Батьківщини.

Обладнання:  проектор, екран,  презентація «Подорожуємо Україною», розробка заняття.

                                                Хід заняття

I.Організаційна частина

1. Встановлення регламенту роботи.

           1.Організація робочого місця – 3хв.

           2. Актуалізація знань,вивчених на уроці – 15хв.

          3.Виконання та перевірка домашнього завдання – 20 хв.

          4.Підсумок заняття – 12 хв.

2. Оголошення теми і мети.

-Сьогодні на самопідготовці ми закріпимо матеріал, вивчений на уроці.

Розвиватимемо увагу, швидкість, навички та вміння  визначати порядок дій у виразах з дужками, розв’язувати  приклади і задачі з вивченої  теми, використовуючи таблицю множення.

Заняття наше буде незвичайним: ми подорожуватимемо Україною і доведемо, що в гімназії навчаються розумні і кмітливі діти, які люблять Україну і навчатимуться добре, аби згодом принести користь своїй державі і прославити її науковими здобутками. І хтось із вас обов’язково поповнить Зал слави «Сузір’я», де зібрані випускники гімназії, які стали науковцями.

II. Основна частина.

  1. Актуалізація вивченого на уроці.

         Слайд №1

  • Самопідготовка у нас, діти, сьогодні незвичайна. Пропоную вам математичну подорож Україною.

Слайд№2

  • Починємо подорож найбільшими містами України ось на цьому автобусі, який вирушить тільки  після того, як ви пригадаєте геометричний матеріал.
  • Скільки в автобусі вікон?(11).
  • Скільки з них квадратних?(5).
  • А скільки прямокутних?(6). Як ви дізналися?(11-5=6)
  • Яких більше і на скільки?(прямокутних  на 1 більше.).
  • Як дізналися? (6-5=1)

     Слайд №3

  -Всі сідають в автобус і ми рушаємо до Запоріжжя. Чим славне це місто?(Історією запорізького козацтва, заповідником «Хортиця»).

 Слайд №4

  • Для продовження мандрівки  маємо пройти іспит, який підготувало для нас Запоріжжя.
  • 2-А клас, над чим працювали на уроці математики?(ділення на 3)
  • Допомагайте.
  •     9:3 =3                   6:3+8=10
  •     27:3=9                  18:3-6=0

         15:3=5                  3:3-1=0

- Ви молодці.

Слайд №5

-Тепер  пересідаємо на потяг. Але перш, ніж вирушити, порахуймо вікна у вагонах.

-Скільки вагонів?(3)

-По скільки в них вікон?(по 3).

-Скільки всього?(3*3=9) .

- Правильно. Отже,в дорогу.

  • А що вивчали на уроці 2-Б клас?(множення і ділення на 2)

Слайд №6,7

  • Ви допоможете нам у випробуванні, яке приготував Дніпропетровськ, до якого ми прибуваємо.
  • Чим знаменита Дніпропетровщина?(Відомим на увесь світ петриківським розписом).

Слайд №8

Щоб потрапити у наступний пункт, маємо отримати пропуск. До роботи!

            2:2=1                           12:2+14 =20

          10:2=5                          14-4:2=12

     18:2=9                          20:2-10=0

       Слайд №9

  • Рушаємо далі. Наступна станція – Донецьк – промисловий центр України, її вугільне серце.
  • Які події там зараз відбуваються?(АТО).
  • А як ви підтримуєте солдатів-захисників?(малюємо малюнки. Збираємо продукти, теплі речі) .
  • Донецьк просить допомоги у виконанні такого завдання.

         Слайд №10

-Розв’яжіть задачу:

Збираючи подарунок для воїнів АТО, гімназисти молодших класів зібрали 2 коробки  печива по 9 кг у кожній  і  20 кг цукерок. Скільки всього солодощів зібрали гімназисти для захисників?

      1. 9*2=18(кг) – печива;

      2. 18+20=38(кг) – солодощів разом.

  • Прощаємося з містом Донецьк і вирушаємо далі з вірою в те, що скоро там настане мир, будуть відновлені міста і села. А донецький край знову процвітатиме.

Слайд № 11

-Наступним нас зустрічає південна столиця, столиця гумору – місто-герой Одеса.

-Чи розумні діти до нас приїхали? – питає Одеса(Так)

-Настала черга випробувань для 3-класників.

-Що вивчали на уроці?(Розвязували вирази з дужками і повторювали множення і ділення круглих чисел).

-От ви нам і допоможете.

   Слайд № 12

400:100=4                 56:(28-20)=7

40*10  =400               45:(25-20) =9

 3*10*0=0                   

Слайди №13.

     -Ви впоралися і ми вирушаємо далі. Прибуваємо до міста Чернігова.

Це місто на півночі нашої країни називають лісовою імперією, бо воно є одним із центрів деревопереробної галузі.

  • А що пропонує нам Чернігів?

Слайд № 14(Діти читають зі слайду)

Вже стомилися малята.
Нам пора відпочивати!

                                    (Фізхвилинка)

-Прощаємося з Черніговом.

  Слайди №15,16

-А далі нас чекає культурна столиця України, європейське місто Львів. Він приготував нам пам’ятку про виконання домашніх завдань. Читаємо її і перевіряємо себе:

                                            ПАМЯТКА

1.Підготуй все необхідне для  роботи.

2.Прибери з робочого місця все зайве.

3.Навчальні посібники розклади по

порядку виконання завдань.

4. Не поспішай, будь уважним.

6.Під час виконання завдання не відволікайся.

7.Не заважай працювати іншим.

8. Слідкуй за поставою під час письма.

 

- Дякуємо славному місту Львів

 

Слайд №17

-І ось ми вже у серці  нашої країни – місті Києві.

-Що  це за місто? (Столиця нашої держави).

-Які події відбувалися у Києві взимку 2013-2014 року?(Революція гідності).

    2. Виконання домашнього завдання

-Тут ми виконаємо основну роботу, до якої готувалися протягом усієї подорожі – виконаємо домашнє завдання.

  Слайд № 18

  • Що задано 2-А класу?(виконати приклади № 570, скласти  таблицю ділення на 3).
  • 2-Б клас?(Розвязати задачу № 609 і приклади № 603).
  • 3-Б клас? (Розвязати  вирази № 667)
  • Приступаємо до виконання.

                                    Самостійна робота

(Ті, хто раніше виконав домашнє завдання, працює додатково з картками)

                                              Перевірка

  1. Самоперевірка.
  2. Перевірка зі слайду № 19:

2-А:

       3*7-14=7          21:3+73=80

       9:3+33=36       6:3+0=2

              2-Б

10+2*7=24        18:2-3=6

4:2+18=20        56+16:2=64

15+10:2=20     14:2-7=0

             Задача

Відповідь: вартість покупки 9 гривень.

       

 3-Б:

72-8*6=24           48: (15-7)=6                              3*8:4=6

(3+4)*9=63         6*8+63:7=57

15+30:6=20        56:(78-70)=7

49:7+12=19        (100-28):9=8

III.Підсумок заняття.

Слайд №20

-А ми повертаємося на рідну Переяславщину, де всіх чекає рідна школа і вчителі, які  вчать вас бути розумними і віддано любити Батьківщину.

  • Чи сподобалась вам подорож?
  • Скільки міст ми відвідали?(7)
  • Які з них  запам’ятали?
  • Чому  навчилися?
  • Чи досягли мети, поставленої на початку заняття?

Слайд № 21

  • Завершити нашу подорож хочу словами:
  •  «Любіть Україну, бережіть Україну! Слава Україні!»(Героям слава!)
  • На цьому заняття закінчено.
Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації   Міністерство освіти і науки України, молоді та спорту україни   Видавництво педагогічна преса   Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів   Всеукраїнська освітня мережа   Освітній портал «ПедПРЕСА»
Зробити безкоштовний сайт з uCoz