Главная | Регистрация | Вход | RSSВівторок, 17.09.2019, 16:39

Горбанівське НВО "Загальноосвітня школа I-II ступенів-ДНЗ"

Меню сайта
Каталог статей
Свято квітів [0]
олімпійський тиждень [0]
День вчителя [0]
Форма входу
Фотоматеріали
[11.09.2015]
Олімпійський тиждень (2)
[21.09.2015]
Акція " Голуб миру" (0)
[28.09.2015]
Тиждень біології (0)
[13.10.2015]
День захисника України (0)
[30.10.2015]
Місячник шкільної бібліотеки (0)
Корисно
Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Дослідницько-творчий проект «Казковий світ Андерсена»

Дослідницько-творчий проект
«Казковий світ Андерсена»

Тип проекту: дослідницько-творчий, індивідуально-груповий, середньої тривалості.
Характер проекту: міждисциплінарний  ( література, образотворче мистецтво,
українська мова, бібліотекознавство).
Жанр проекту: збірка « Слово про казку», сценарій радіопрограми « З перших вуст»,
екскурсія  галереєю ілюстрацій до казок Андерсена,  сценарій вікторини « Що? Де? Коли?»( за
текстами казок Андерсена),збірка статей періодики про Андерсена
Терміни роботи над проектом: місяць
Керівник проекту: бібліотекар

ЕТАПИ РАБОТИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ:
1.    Обговорення ідеї проекту.
2.    Створення творчих груп.
3.    Розробка завдань та планів роботи кожної групи ( мудреці, режисери, художники,журналісти, літературознавці).
4.    Збір матеріалів.
5.    Консультації, які надають учителі, залучені до допомоги в розробці проекту.
6.    Узагальнення та оформлення результатів проекту.
ЗМІСТ:
1.    Мета і завдання проекту.
2.    Механізм реалізації проекту.
3.    Очікувані результати.
4.    Оцінювання проекту.
5.    Сценарій презентації проекту « Казковий світ Андерсена» :
а) Виступ керівника групи «Мудреці»
б) Виступ керівника групи «Режисери»
в) Виступ керівника групи « Художники»
г) Виступ керівника групи « Літературознавці»
д) Виступ керівника групи « Журналісти»
         6. Висновки.
   
ЕПІГРАФ:
« Моє життя прекрасна, розкішна казка»
                                           Г.К.Андерсен


ВСТУП.
Використання у роботі бібліотеки інноваційних технологій  дає змогу знаходити різні шляхи для активізації процесу читання серед учнів. Одним із успішних методів такої роботи є метод проектів.
Участь у проекті забезпечує   високий рівень пізнавальної активності, розвитку творчих здібностей, формуванню читацької компетенції; до розумової діяльності  залучаються емоції, нові знання здобуваються в ході опрацювання додаткової літератури, формується варіативне мислення.
     Робота над проектом сприяє формуванню креативної компетентності учнів. Створює оптимальні умови для самореалізації особистості, здатної до продуктивної творчої діяльності.


ОСНОВНА ЧАСТИНА.
1.    Мета і завдання проекту.
•    Виховувати в учнів любов до читання,  до  книги.
•    Формувати компетентнісного читача, популяризувати книгу.
•    Глибше ознайомити учнів з життєвим та творчим шляхом великого казкаря, з творами казкаря.
•    Розвивати творчі здібності учнів;
•    Навчити учнів виступати перед аудиторією, коротко висловлювати свою думку;
•    Вчити дітей працювати в колективі, бути толерантними, поважати один одного.

       11. Механізм реалізації проекту.
•    Постановка проблеми.
•    Вивчення теми та мети проекту.
•    Ознайомлення учнів із суттю проекту та основними етапами його реалізації.
•    Робота з інформаційними джерелами.

        Основні питання
        Ключове питання:  Читати чи не читати?
        Тематичне питання: В чому краса казок Андерсена?
•    Орієнтовні напрямки проекту
•    Об’єднання учнів у групи
•    Завдання для груп
       111. Очікувані результати.
•    Активізація пізнавальної діяльності
•    Розширення читацьких інтересів , любові до читання художньої літератури
•    Розвиток творчих здібностей
•    Формування  навичок самостійної роботи з додатковими джерелами інформації
•    Формування вміння працювати в команді


      IV. Оцінювання проекту
                        Анкета заповнюється під час захисту присутніми учнями, вчителями.
•    Оцінка етапів
•    Оцінка роботи
•    Оцінка захисту


                                         Критерії оцінювання                         Бали
Актуальність теми і рішень, їхня складність    5,10,20
Обсяг розробок і кількість їх рішень    5,10,20
Практична цінність    5,10,20
Рівень самостійності учасників    5,10,20
Якість оформлення записів,наочності тощо    5,10,20
Рівень творчості,оригінальність розкриття теми    5,10,20


                                           Критерії оцінювання    5,10,20
Якість виступу    5,10,20
Глибина розкриття теми    5,10,20
Культура мовлення, манери, використання наочності    5,10,20
Аргументованість,переконливість    5,10,20

 



       Результати діяльності учасників   проекту будуть представлені в такій формі:
•    Збірка висловлювань « Слово про казку»
•    Сценарій інтерв’ю для радіопрограми « З перших вуст»
•     Екскурсія галереєю ілюстрацій до казок Андерсена
•    Завдання до вікторини « Що? Де? Коли?» ( за творами Андерсена)
•    Збірка статей періодики про Андерсена та його твори.


                                              Сценарій презентації проекту
« Казковий світ Андерсена»

Керівник проекту. Чи є на світі людина , яка б    не стикалася  з прекрасним творінням людської уяви – казкою?  Чи є на світі людина,  яка б не знала імені найвеличнішого казкаря, короля казки -  Ганса Крістіана Андерсена? Його ще називають великим казкарем , що відкрив шлях до людського серця. Для того, щоб переконатися в цьому , ми  на протязі певного часу працювали над проектом « Казковий світ Андерсена». Ми отримали  певні результати,  які і представимо сьогодні. Працюючи над проектом ми об’єдналися в групи.
1 група  - «мудреці»
2 група – «режисери»
3 група – «художники»
4 група – «літературознавці»
5 група – « журналісти»


      Керівник групи «Мудреці»
Наша група отримала завдання створити збірку висловлювань відомих людей про казку.  Щоб виконати це завдання , ми опрацювали багато літератури. Дізналися як високо оцінювали цей
жанр  такі видатні люди, як Олександр Пушкін, Василь Сухомлинський, Василь Симоненко,
Леся Українка,  Ліна Костенко та інші. Зараз ми хочемо ознайомити учнів з результатами нашої роботи.
« Слово про казку»
« Казка кличе нас у мандри, велить бути у житті сміливими і мудрими, долати перешкоди і біди, і не забувати добра світового, бо тільки цим і вимірюється наша людська сутність.»
                                                                                                                    В. Шевчук
« Казка сплетена із найрізноманітніших таємниць, уявлень про світ, із мрій про перемогу над злими силами і про щастя, яке кожен уявляє по своєму.»
                                                                                                                        Є. Богат
      « …глибина їх ( казок) оманлива, здається що ти вже сягнув дна, а перед тобою ще невідомі         підводні країни.»
                                                                                                                        Є. Богат
« Казка невіддільна від краси, сприяє розвитку естетичних почуттів, без них  не можливе благородство душі, щира чуйність до людського нещастя.»
                                                                                                          В. Сухомлинський
«Завдяки казці дитина пізнає світ не тільки розумом, а й серцем.»
                                                                                                          В. Сухомлинський
« Дитинство неможливе без казки.»
                                                                                                                         О. Шаров

« Казка – вірний помічник у житті»
                                                                                                          Народна мудрість
« Сказка ложь, да в ней намек
Добрым молодцам урок»
                                                                                                                     О. Пушкін
« Что за прелесть эти сказки!
Каждая есть поэма!»
                                                                                                                      О. Пушкін
« Затишно дітям в пазусі казок
Отак би й слухав про царя Салтана
Або про те, як весело козак
Обманює турецького султана.
Про карих коней з полуменем грив.
Про чаклуна, що все на світі може.
І хто б там що не говорив,
А згине зло, і правда переможе!»
                                                                                                                    Л. Костенко « Я в казку дивную свою свою
Усю фантазію ввіллю,
Зроблю усе живим, чудовим,
Таємності, розкошів повнім –
І в казці дійсність відіб’ю.
                                                                                                                             О. Олесь
« Заглядає в шибку казка сивими очима,
Материнська добра ласка в неї за плечима.»
                                                                                                               В.Симоненко
« Давно, в дитячий любий вік,
В далекім ріднім краю.
Я чула казку. Чула раз,
А й досі пам’ятаю!»
                                                                                                                Л.Українка
« Казка ніколи не видається за дійсність.»
                                                                                                               Я.Пропп
« Казка розважала людину, підтримувала  в ній віру в себе і водночас навчала. Вона вчила, що нічого в світі не дістається  так собі. Щоб домогтись чогось, треба долати всілякі перешкоди, докладати великих… зусиль, виявляти неабиякий розум, кмітливість, наполегливість… І тільки той, хто не лякається труднощів, хто не відступиться від своїх намірів, хто не зрікається себе, той досягає мети.»
                                                                                                                    І.Ющук
« Забута казка – це золоте намисто, яке впало на морське дно.»
                                                                                                       Народна мудрість
«Мои сказки адресованы столь же взрослим, сколько и детям.»
                                                                                                            Г.Х.Андерсен
« У дитинстві я понад усе любив слухати казки. Майже всі вони живуть в           моїй пам’яті.»
                                                                                                                                           
« Моє життя прекрасна, розкішна казка.»
                                                                                                                                    
« Землю прикрашає казка – блискуче, найкраще в світі золото. що блищить вогником у дитячих оченятах, дзвенить сміхом з дитячих вуст і вуст батьків.»
                                                                                                           Г.Х.Андерсен
    

     Керівник групи «Режисери»
Завдання яке отримала наша група полягало в том ,у щоб створити сценарій інтерв’ю для радіопрограми « З перших вуст».
Для цього ми  повторили  як будується та записується на папері діалог, бо саме у формі діалогу  між ведучим та героєм побудований наш сценарій. Ми  вважаємо, що впоралися з завданням і пропонуємо послухати розмову наших ведучих та великого казкаря, улюбленого автора  мільйонів дітей та дорослих - Ганса Крістіана Андерсена.



« З перших вуст»
Сценарій інтерв’ю для  радіопрограми.
(В ролі журналістів та ведучих ….         В ролі  Андерсена…)

Журналіст1. Доброго дня шановні слухачі ! Сьогодні в гостях у програми « З перших вуст»
відомий данський письменник, король казки – Ганс Крістіан Андерсен. Запитання, які ми будемо ставити сьогодні нашому гостеві, розкриють нам цікаві моменти життя  та творчості славетного казкаря.
Журналіст 2. Отже, пане Андерсен,перше що нас зацікавило – це ваше дитинство. Де і коли ви народилися?
Андерсен. Народився я в 1805 році в місті Оденсі на живописному острові Фюн. Батько мій працював шевцем, а мати була пралею. Батько мене дуже любив, весь свій вільний час приділяв мені, гуляв зі мною, робив цікаві іграшки. І перші казки я почув саме від батька.
Журналіст1. Батько напевно підтримував вас на протязі всього вашого життя?
Андерсен.  Ні. За часів наполеонівських війн батько  став  солдатом, але не надовго. Повернувшись, він помер від важких військових походів.
Журналіст2. Як вплинула ця сумна подія на ваше життя?
Андерсен. Смерть батька тяжко вразила мене. З тієї пори смуток і бідність оселились в нашій малій хатині.
Журналіст1. Хто ж замінив в вашому житті батька?
Андерсен. Бабуся. Вона працювала в госпітальному садку, і по закінченні роботи брала мене до себе. Сідала і розказувала різні дивні історії та казки. Напевно саме в ті хвилини в мені зароджувався справжній письменник.
Журналіст2.Окрім казок ви дуже любили театр. Розкажіть про це.
Андерсен. О, це так! Побачивши один раз виставу в своєму рідному місті я назавжди закохався в театр. Грошей на відвідування вистав  в мене не було,  але  я знайшов вихід, влаштувавшись на роботу до театру. Я став розклеювати афіші. Одну давали мені в подарунок, я її уважно вивчав, вигадував своїх дійових осіб, складав власні п’єси.
Журналіст1.Напевно через бідність життя  ваше було смутним?
Андерсен. Зовсім ні. Воно було безтурботним і веселим. Дорослішав я повільно і тому майже до 16 років, любив гратися ляльками, вигадувати різні історії.
Журналіст 2. А коли ви покинули домівку?
Андерсен. Я хотів стати актором і благав матір відпустити мене до Копенгагену. Коли мені ледве виповнилося 14 років, вона відпустила і провела, зі сльозами на очах , мене в чуже місто, де не було жодної  рідної душі. У столиці я  сподівався знайти своє щастя, хоч насправді навіть не уявляв у чому воно полягає.
Журналіст1. А чи скоро ви зрозуміли своє призначення – бути казкарем?
Андерсен. Я довго вважав себе ким завгодно – співаком, танцюристом, декламатором, актором, поетом, романістом і драматургом, але  тільки не казкарем. Що ж штовхнуло мене писати казки? Напевно  безмежна любов до них.
Журналіст2.А коли до вас прийшло справжнє визнання як великого  казкаря?
Андерсен. Після виходу перших казок « Кресало» , « Принцеса на горошині», « Русалочка», «Гидке  каченя». Починаючи з 1835 року я майже щорічно видавав по збірці казок до Нового року та Різдвяних свят як подарунок дітям. Серед них відомі казки « Снігова королева»,             « Дюймовочка»,  « Дикі лебеді», « Соловей», « Свинопас».
Журналіст1. Ваші твори стали всесвітньовідомими. Напевно є книга де вони зібрані разом?
Андерсен. Так. Це тритомна книга « Казки, розказані дітям». А ще я написав  автобіографію, яку назвав « Казка мого життя». В ній є такі слова: « Щасливий не той хто прожив життя для себе, а той  хто приніс людям радість і надію». Напевно, я можу сказати  про себе, що я  щасливий,  адже мої казки приносять читачам саме такі почуття, цього до речі прагнуть і багато героїв моїх казок.
Журналіст2. Отже, завершуючи розмову з великим датським казкарем хочу нагадати, що до сьогодні найкращих дитячих письменників світу нагороджують Міжнародною літературною премією імені  Г. К. Андерсена.
Журналіст1. « Великий казкар, що відкрив шлях до людського серця». Так визначено місце
данського письменника Андерсена у світовій літературі.
Спасибі вам, Гансе, за цікаве інтерв’ю. Хай ваша слава живе у віках, а ваші прекрасні казки полонять серця юних читачів. На все добре.


Керівник групи «Художники»
Дуже цікавим було завдання запропоноване нам. Наша група повинна була не тільки намалювати ілюстрації до казок  Андерсена , а ще й підготувати матеріал для екскурсії галереєю ілюстрацій до його відомих творів.  Для  того щоб виконати це завдання нам довелося знову перечитати уважно казки , дослідити певні епізоди, опрацювати додаткову літературу. Ось що ми отримали.

« Екскурсія галереєю казкових ілюстрацій»
( Ілюстрації до казок Андерсена)
В ролі художників та екскурсоводів…
Екскурсовод 1. Шановні друзі, ми раді вітати вас у нашій казковій галереї. Перший експонат , з яким я хочу вас познайомити -  це  портрет відомого казкаря Г.К. Андерсена. Саме ілюстрації до його творів і представлені в нашій галереї.
          Погляньте на портрет. Яке спокійне, добре обличчя. За свідченнями сучасників Андерсен не був красивою людиною. Біограф Андерсена В. Блок писав: «Він був високий, худорлявий і досить оригінальний у поставі і рухах. Руки та ноги його були диспропорційно довгими і тонкими, кисті рук широкими і плескатими, а ступні такого великого розміру, що йому не треба було боятися, що хтось підмінить його калоші. Ніс мав так звану римську форму, але теж диспропорційно завеликий, що якось особливо видавався вперед, його світлі та дуже маленькі карі очі, ледь помітні у своїх западинках, за великими віями, не справляли враження. Але дуже красивий був його високий, відкритий лоб і надзвичайно тонко окреслені губи.»
Екскурсовод 2.Далі я хочу вам представити ілюстрацію до відомої казки « Русалонька». Художник зобразив головну героїню , яка спостерігає за заходом сонця. Ми не бачимо її обличчя, але інтуїтивно відчуваємо її тугу, смуток, біль. Вона сумує за тим, що принц так і не зміг її покохати.
Екскурсовод 1. А ця ілюстрація  зроблена до казки Андерсена « Дюймовочка».
    Ми бачимо крихітну дівчинку , що  вмістилася  на листку латаття, а поряд величезну бридку жабу. Здається жаба ось – ось заподіє якесь лихо цій чудовій, милій дівчинці. Та  ті, хто читав казку, знають що доля дівчинки, незважаючи на всі труднощі і перешкоди склалася  дуже добре.
Екскурсовод 2. Наступне полотно в нашій галереї – ілюстрація до казки                           « Стійкий олов’яний солдатик».
   Погляньте, скільки сили, стійкості, витримки в цьому героєві. А як гордо він тримається. Він не за яких  умов  не скориться негараздам, перенесе всі випробування.. Але за цією впевненістю і витримкою ховається закохане, гаряче серце. З казки ми знаємо, що навіть вогонь не знищив справжнього почуття.
Екскурсовод 1. Ми рухаємося далі і зупиняємося біля ще однієї ілюстрації. Впізнали? Вона до казки « Соловей». Невеличка, сіра ,  нічим не примітна пташка, а який має голос. Голос справжнього мистецтва не замінить гаптований діамантами штучний соловей. Справжнє мистецтво здатне навіть смерть прогнати.
Екскурсовод 2. А портрет цієї холодної красуні відомий всім  - це Снігова Королева. Художник зумів передати справжню сутність цієї героїні. Суворе обличчя, яке не має  почуттів,    бо в грудях замість серця – крига. Королева ця – втілення зла. Але його можна  перемогти. І всі  хто читав казку знають чим – справжньою любов’ю, дружбою, вірністю.
      Екскурсовод 1. Про ці ж почуття розповідає і казка Андерсена « Дикі лебеді».
      На ілюстрації  ми   бачимо одинадцять лебедів, що здіймаються в небо. Вони       
      мають надію повернутися до рідного  дому, бо то  не лебеді, а одинадцять    
      зачарованих принців. Вони знають, що сестра  витримає все заради того, щоб     звільнити їх від злих чар.
       Екскурсовод 2. А чи сняться вам шановні учні сни? Які вони хороші кольорові? Чи погані   чорно – білі? На цій ілюстрації ми бачимо того, хто дарує дітям хороші сни – це герой казки  «Оле – Лукойє» . Кому ж він дарує хороші сни? Якщо читали казку,  то певно знаєте – добрим, веселим дітям.  І робить він це з допомогою чарівної парасольки, яку розкриває над дитячими  ліжечками.
       Екскурсовод 1.  А ось , впізнали? Маленька горошинка яку заховали під величезну кількість матраців.  Навіщо,  спитаєте ви. Тому, хто читав казку зовсім не потрібна підказка. Горошина  мала перевірити чи справжня принцеса завітала в королівський замок під час грози. І їй це   вдалося.
      Екскурсовод 2.  На цій ілюстрації ми бачимо прекрасну троянду і живого солов’я. Це  подарунки для принцеси з казки « Свинопас». Скажіть, якій людині могли не сподобатись такі особливі подарунки? А ось принцеса була ними не задоволена. Цікаво чи одружиться   король – свинопас на принцесі?
       Екскурсовод 1. Ось і завершилась наша екскурсія по казковій галереї. Велике спасибі за увагу.
       Запрошуємо до нас знову адже галерея буде поповнюватися новими ілюстраціями . І їх авторами  можете стати ви. Вам треба прочитати нові казки Ганса Крістіана Андерсена і   намалювати  ілюстрації до них.
 Керівник групи « Літературознавці»
     Ми працювали над створенням запитань до вікторини « Що? Де? Коли?»  за казками  Андерсена.  Це виявилося досить не простим завданням, бо треба було дуже уважно  перечитати  казки. І ті, хто так само уважно читав  їх, зможуть досить легко відповісти  на всі запитання.  Ось, що в нас вийшло.

    Вікторина « Що? Де? Коли?
        « Дикі лебеді»
          1. Як жили Ельза та брати до одруження короля?
2.    Скільки братів було в Ельзи?
3.    Якою була нова королева?
4.    Як мачуха розправилася з дітьми?
5.    Чому мачуха люто ненавиділа Ельзу?
6.    В скільки років повернулася до палацу Ельза?
7.    Як зла королева хотіла змінити зовнішність дівчини?
8.    Чому жаби перетворилися на троянди?
9.    Яким було життя братів – лебедів?
10.    Хто допоміг Ельзі знайти братів?
11.    Як брати змогли забрати з собою сестру?
12.    Чого злякалася дівчинка підчас польоту з братами – лебедями?
13.    Що зробила Ельза перед тим як заснути  біля печери, де відпочивали лебеді?
14.    Який сон приснився  принцесі?
15.    Що потрібно було зробити Ельзі , щоб звільнити братів від чар?
16.    Чи злякалася Ельза тяжкої роботи?
17.    Яке основне правило було у виконанні завдання?
18.    Чим вразила короля – мисливця зустріч з Ельзою?
19.    Хто і як переконав короля, що прекрасна незнайомка – відьма?
20.    До чого засудили Ельзу?
21.    Хто знайшов принцесу в підземеллі?
22.    Що робила Ельза по дорозі до місця страти?
23.    Чи встигла вона доплести сорочки?
24.    На що перетворилося багаття на якому збиралися стратити принцесу?
25.    Чим закінчилася казка?
« Русалонька»
1. Хто керував підводним царством?
2. Що найбільше любила принцеса Русалонька?
3. Яка мрія була у Русалонька?
4. Якою була перша подорож принцеси і кого вона побачила, піднявшись на   поверхню моря?
5. За яких умов Русалонька стала рятівницею  принца?
6. Що викликало смуток в серці принцеси?
7. Чому принц не здогадувався хто його врятував насправді?
8. Чим  Русалоньці сподобався світ людей?
9. Як, за розповідями бабусі, можна отримати безсмертну душу?
10. Чому Русалонька вирішила звернутися до відьми?
11. Якою була головна угода відьминих чар та плата за них?
     12. Якою була перша зустріч Русалоньки і  Принца?
     13. Чому принц не відповідав на кохання Русалоньки?
    14. Кого зустрів принц у сусідньому королівстві?
    15. Чому серце Русалоньки розривалося від болю?
    16. Як сестри вирішили допомогти Русалоньці?
    17. Чому вона не скористалася порадою сестер?
    18. В що перетворилась Русалонька?
    19. Чому у Русалоньки з’явився шанс отримати безсмертну душу?
    20. Скільки часу для цього потрібно?
     21. За якої умови цей термін може змінитися?
     « Свинопас»
1.    Чому бідний принц не був одружений?
2.    Які подарунки приготував принц принцесі?
3.    Чому принцесі не сподобалися подарунки ?
4.    Чи відмовився після цього принц від своєї мети?
5.    Як принц став свинопасом?
6.    Що змайстрував свинопас?
7.    Чи сподобався  виріб свинопаса принцесі?
8.    Яку ціну свинопас вимагав за чарівний горщик?
9.    Чи погодилася принцеса її заплатити?
10.    Яким був другий виріб свинопаса?
11.    За яку ціну готовий був віддати свинопас свій виріб?
12.    Чи погодилась  принцеса заплатити таку ціну?
13.    Чому принц  не захотів  одружуватися з принцесою?

« Принцеса на горошині»
1.    Яким було бажання принца?
2.    Яким був вечір і  якою була принцеса, що постукала того вечора у міську браму?
3.    Як вирішила королева перевірити справжність принцеси?
4.    Чи підтвердилося , що дівчина – справжня принцеса?
5.    Як закінчилася казка?
«Дюймовочка»
1.    З яким проханням звернулася жінка до чарівниці?
2.    Як допомогла їй чарівниця?
3.    Яка квітка виросла з зернятка і хто був у середині квітки?
4.    Як  і чому стали називати дівчинку?
5.    Що вирішила бридка жаба, побачивши маленьку дівчинку?
6.    Хто допоміг Дюймовочці втекти від бридких жаб?
7.    Хто і куди забрав дівчинку?
8.    Як жилося Дюймовочці в лісі і що сталося коли прийшла зима?
9.    Хто врятував Дюймовочку від холоду?
10.    Що задумала польова миша?
11.    Чи сподобалася дівчинка кроту?
12.    Кого знайшла Дюймовочка в норі нареченого?
13.    Як дівчинці вдалося врятувати ластівку?
14.    Чому дівчинка не полетіла з пташкою до теплих країв?
15.    Що чекало дівчинку  восени?
16.    Якою була нова зустріч з ластівкою?
17.    Чи полетіла на цей раз  Дюймовочка з ластівкою?
18.    Кого зустріла дівчинка в теплих краях?
19.    Чи погодилася Дюймовочка на пропозицію ельфа?
20.    Чому і як змінилося ім’я Дюймовочки?
21.    Над чиїм вікном знаходиться гніздечко ластівки на її батьківщині – Далекій Данії?
« Стійкий олов’яний солдатик»
1.    Якою була зустріч олов’яних солдатиків з хлопчиком?
2.    Чим відрізнявся один із олов’яних солдатиків?
3.    Ким було «миліше за все створіння», яке побачив солдатик?
4.    Яким було бажання солдатика і чому,на його думку, воно не могло справдитися?
5.    Що відбулося після того як люди полягали спати?
6.    На кого був звернутий погляд олов’яного солдатика?
7.    Що пообіцяв троль?
8.    Яке нещастя сталося з солдатиком?
9.    Як повелися з ним двоє хлопчаків?
10.    Яким було плавання? Кого довелося побачити, з ким зустрітися?
11.    Як зустрів олов’яний солдатик «вірну погибель»?
12.    Як олов’яний солдатик опинився в тому ж будинку де жив раніше?
13.    Кого він знову там побачив?
14.    Чому солдатику стало жарко?
15.    Маленька балерина залишила солдатика в останню хвилину?
16.    Що знайшла служниця серед попелу?
17.    Символом чого стало  олов’яне  сердечко?
« Кресало»
1.    Куди і за чим запропонувала відьма відправитися солдату?
2.    Що знаходилось в підземеллі?
3.    Як солдат повинен був здобути гроші?
4.    Яким було прохання відьми?
5.    Чи віддав старій солдат кресало?
6.    За яких умов  солдат дізнався про чародійні властивості кресала?
7.    Чи скористався він ними?
8.    Що розповіла принцеса королю та королеві?
9.    Що зробили батьки, щоб перевірити чи правду говорить їх дочка?
10.    Як перехитрила собака служницю , що слідкувала за принцесою?
11.    Як вирішила  дізнатися королева правду про подорожі принцеси?
12.    Яка доля чекала солдата?
13.    До кого звернувся солдат про допомогу?
14.    Яким було останнє прохання солдата перед стратою?
15.    За яких умов солдат став королем та ще й одружився з принцесою?

 Керівник групи « Журналісти»
   Нашим завданням у підготовці цього проекту, були пошуки статей про Андерсена у періодичній пресі, яка надходить до шкільної бібліотеки. Щоб виконати це завдання,  ми переглянули велику кількість газет та журналів і знайшли те, що нас цікавило. Першу статтю ми зустріли у журналі « Шкільна бібліотека». Вона має назву «Саквояж Андерсена» і  знаходиться у рубриці «Загадочный мир книг».  Друга стаття представлена у нашій районній газеті «Переяславський вісник» під назвою «Король казок Ганс Крістіан Андерсен боявся дітей» і представлена вона у рубриці « На всі часи».
    Матеріали статей дуже цікаві і заслуговують на увагу, тому ми хочемо представити вам найцікавіші уривки з них. Маємо надію, що всі, кого зацікавить ця інформація, познайомляться з повним текстом представлених статей.
 «Саквояж Андерсена»
«… Герб Дании — один из самых сложных и странных в мире. На нем нарисованы — серебряный крест и лебедь, увенчанный золотой короной, лошадь с всадником и три короны, конская голова, шесть львов, баран, медведь, шестнадцать сердец и вдобавок ко всему — дракон. Но можно не сомневаться, что многие на вопрос о гербе ответят: «Русалочка». Она стала как бы гербом над морскими воротами датской столицы, ее символом.
Купить на память открытку с ее изображением или статуэтку считает необходимостью каждый турист, прибывающий в Копенгаген. Но не каждый знает, что у скульптури, героини андерсеновской сказки, есть «имя» — Элине Эриксен…»

                                                                      ( журнал «Шкільна бібліотека» )

                «Король казок Ганс Крістіан Андерсен боявся дітей»

Найліричн
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації   Міністерство освіти і науки України, молоді та спорту україни   Видавництво педагогічна преса   Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів   Всеукраїнська освітня мережа   Освітній портал «ПедПРЕСА»
Зробити безкоштовний сайт з uCoz