Главная | Регистрация | Вход | RSSСереда, 12.12.2018, 18:26

Горбанівське НВО "Загальноосвітня школа I-II ступенів-ДНЗ"

Меню сайта
Каталог статей
Свято квітів [0]
олімпійський тиждень [0]
День вчителя [0]
Форма входу
Фотоматеріали
[11.09.2015]
Олімпійський тиждень (0)
[21.09.2015]
Акція " Голуб миру" (0)
[28.09.2015]
Тиждень біології (0)
[13.10.2015]
День захисника України (0)
[30.10.2015]
Місячник шкільної бібліотеки (0)
Корисно
Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Укр.мова 3 клас План тексту

Тема: ПЛАН  ТЕКСТУ

Мета: формувати уявлення учнів про план тексту; виробляти вміння ділити текст на частини за запропонованим планом, пояснювати зв'язок між абзацами та планом тексту; розвивати зв'язне мовлення школярів; виховувати старанність під час оформлення письмових робіт.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань (формування мовної компе­тенції).

Обладнання: підручник, зошит.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

 

Ось дзвінок сигнал подав —

До роботи час настав.

Ось і ми часу не гаймо,

А урок свій починаймо.

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 19, впр. 32)

2. Гра «Кращий знавець мови»

— За ознаками визначте, як і це тексти:

Настала холодна зима. Сірі хмари пливуть над землею. Сиплеться на землю пухкий сніг. Різкий вітер жене його по замерзлій землі.

Назва місяця січень бере свій початок у праслов’янській мові, коли наші предки мали справу з випробуванням (просічуванням, висічуванням лісів). Січення (просіка, вирубка) проводилася найбільше в ту пору, що припадає приблизно на місяць січень. Імовірно, що слово січень пов’язане з поняттям сильний (сікучий) мороз. Підтвердженням цього є прислів’я: «Січень січе, лютий студить, і лиш березень голубить».

30 вересня о 10. 00 в актовій залі відбудеться «Свято осені». Запрошуються учні третіх класів, батьки, вчителі.

Учні 3класу

 

За віконцем дощик весело шумить

І усіх маляток наших веселить.

Візьме парасольки, вийде дітвора —

З дощиком веселим розпочнеться гра.

Крапельки стомились падати на нас —

Вже і їм, і діткам відпочити час.

С. Жупанин

 

3. Каліграфічна хвилинка

ЧчЧчЧч Ча Чв Че Чі ча че яч чк оч

Золота красуня — осінь-чарівниця!

По землі ступає, золотом іскриться.

В жовте і червоне листячко фарбує

І картини дивні, чарівні малює.

— До слова листячко доберіть спільнокореневі слова, позначте в них корінь.

— Виконайте звуко-буквений аналіз слова осінь.

— Знайдіть слова, які говорять про осінь як про істоту.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми навчимося складати план тексту та ділити текст на частини за поданим планом.

IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за вправою 33 (с. 19)

— Прочитайте текст. Визначте його тему.

— Який вид тексту?

— Прочитайте план до тексту, поданий на с. 19 підручника.

— Усно поділіть текст на частини за планом.

— Про що йдеться в кожній частині тексту?

2. Ознайомлення з теоретичним матеріалом (с. 20)

— Що називається планом тексту?

— Для чого потрібно складати план до тексту?

— Якими за метою висловлювання можуть бути речення в плані?

3. Вибіркове списування

Учні за вибором списують частину тексту, яка відповідає першому або другому пунктам плану.

Перевірка виконаної роботи.

4. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ

1. Робота за вправою 34 (с. 20)

— Прочитайте текст. Перекажіть його.

— Яка тема цього тексту? Яка його основна думка?

— Скільки частин у тексті?

— Як виділена кожна частина в тексті? (Абзацом)

2. Робота за вправою 35 (с. 20-21)

— Прочитайте речення правої і лівої колонок.

— Чим різняться записані речення в правій і лівій колонках?

— Які речення можуть бути планом до прочитаного тексту?

3. Самостійна робота (за матеріалами вправи 34)

1 варіант: Спишіть частину тексту вправи 34, яка розкриває зміст четвертого пункту плану.

2 варіант. Спишіть частину тексту вправи 34, яка розкриває зміст п’ятого пункту плану.

4. Складання розповіді за поданим планом

— Прочитайте план розповіді.

План

1. У якому класі ти навчаєшся?

2. Де побували з класом на екскурсії?

3. Про що ви там дізналися?

— Запишіть розповідь за поданим планом.

— Як ви записуватимете кожний пункт плану? (З абзацу)

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— Що допоможе нам послідовно переказати текст?

— Як скласти план до тексту?.

— Прочитайте прислів’я.

• Зробив діло — гуляй сміло.

• Добрий початок — половина роботи.

• Хто багато робить, той багато вміє.

— Розташуйте прислів’я в такому порядку, що передає план проведення нашого уроку.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 21, впр. 36. Спишіть останній абзац тексту вправи 33. Підкресліть прикметники.

Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації   Міністерство освіти і науки України, молоді та спорту україни   Видавництво педагогічна преса   Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів   Всеукраїнська освітня мережа   Освітній портал «ПедПРЕСА»
Зробити безкоштовний сайт з uCoz