Главная | Регистрация | Вход | RSSСереда, 12.12.2018, 18:26

Горбанівське НВО "Загальноосвітня школа I-II ступенів-ДНЗ"

Меню сайта
Каталог статей
Свято квітів [0]
олімпійський тиждень [0]
День вчителя [0]
Форма входу
Фотоматеріали
[11.09.2015]
Олімпійський тиждень (0)
[21.09.2015]
Акція " Голуб миру" (0)
[28.09.2015]
Тиждень біології (0)
[13.10.2015]
День захисника України (0)
[30.10.2015]
Місячник шкільної бібліотеки (0)
Корисно
Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

"Україна – єдина країна"

"Україна – єдина країна"

Виховний захід

8 клас

 

Мета:

ознайомлення учнів з основними державотворчими подіями становлення незалежної України, вивчення основних засад демократичного та суспільного ладу України, її досягнень за останні роки;

закріплення знань про державну символіку (Герб, Прапор, Гімн, Основний Закон України – Конституцію); про такі поняття та категорії, як народ, держава, громадянин, громадянські права та обов’язки;

зміцнення  громадянських якостей учнів;

формування ціннісного ставлення до держави, суспільства, мови, сім’ї, самого себе; почуття особистої відповідальності за долю своєї держави та українського народу.

Оформлення:   Конституція України, репродукції краєвидів України, вишитий рушник, вислови, прислів’я, музичні записи.

 

Люблять батьківщину не за те, що вона велика, а за те, що своя.

                                                                                                Сенека

Той, хто не любить своєї країни, нічого любити не зможе.

                                                                                                 Д. Байрон

Шматок землі, ти звешся Україною. Ти був до нас. Ти будеш після нас.

                                                                                               Л. Костенко.

 

Вчитель:

Україна — це наш рідний край, наша дорога і мила Вітчизна, земля, де ми народились, уперше побачили і пізнали світ, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку — це наша найдорожча у світі Батьківщина. Вона для кожного з нас одна, як і мама,

Україна має давні традиції державотворення, вона пройшла непростий шлях до здобуття своєї Незалежності. Її історія та велич творилась віками

людьми, чиї імена викарбувані в серці кожного українця. Варто згадати не одне покоління  борців  за  визволення,  за  відновлення  української  державності,зокрема,  це:  І.Мазепа,  П.Орлик,  Грушевський, Винниченко, Шухевич, та багато інших .Завдяки їх відвазі та відданості рідній землі ми отримали у спадок вільне та незалежне сьогодення. Ми не маємо права знехтувати цим подарунком. Ми ще раз наголошуємо:« Україна–єдина країна!».

І не має значення, на якій частині цієї величної держави ми проживаємо, ми –єдині.  Єдині в думках, у помислах, у бажанні жити у вільній, незалежній державі з високими показниками її розвитку та співдружності її громадян.

- На долю нашого народу випало багато героїчного і водночас трагічного. Історія України – це історія народу, який протягом багатьох століть боровся за свою незалежність.

Важкі часи настали для нашої  держави і нині. Нас хочуть розділити, але ми – українці – сильна нація, і Україна – єдина країна. Кожен з нас має любити свій народ, його культуру і традиції, як це робили ті, хто загинув за нашу незалежність на Майдані та на полі бою. Вшануймо ж пам’ять про загиблих героїв хвилиною мовчання.

Вчитель.

Діти, я ще сьогодні хочу щоб ви висловили свою думку, коли ви чуєте вислів Моя Україна – це ….

а) Створення павутинки (індивідуальна робота). Кожному учневі дається листочок з колом і променями . У колі написано «Моя Україна – це…».

- Запишіть слова та фрази, які спадають на думку, коли чуєте вислів

Солнце: Моя Україна – це…

Учень

Я - українка! 
Горджуся й радію, 
Що рідною мовою 
Я володію, 
Шевченковим словом 
Умію писати 
Слова мелодійні 
У вірші складати. 
Я - українка! 
Живу в Україні, 
На вільній, єдиній 
Моїй Батьківщині, 
Де все мені в радість: 
Ліси і садки. 
Озера й річки, 
І глибокі ставки, 
Лани неосяжні, 
І гори, й долини, 
Цвіт білосніжний 
У лузі калини. 
В душі моїй солодко 
Грає сопілка, 
Бо я з України, 
Бо я - українка! 

Учень

1.Вишита колоссям і калиною,

Вигойдана співом солов’я,

Звешся  величаво – Україною,

Земле зачарована моя.

Учень

2.Мій край чудовий – Україна,

Тут народились ти і я.

Тут над ставком верба й калина,

Чарівна пісня солов’я

Учень

 3.На ріднім полі шепчуть колоски.

Я радий знати тихі їх думки.

Я слухав, чув, як кожна колосина

Шептала тихо слово „Україна”.

Учень

4.У ріднім краю зелен-гай щумить.

Я знати радий, про що він мріє-снить.

Я слухав, чув, як кожна деревина

Шуміла ніжно слово „Україна”.

Учень

5.О Боже, дай повік любити край,

Де квітка, пташка і зелений гай,

Де кожна вірна тій землі дитина

Живе єдиним словом: „Україна

Учень

Мати, мова, Батьківщина – 
От і вся моя родина.
Батьківщина, мати, мова – 
Три цілющих вічних слова.
Батьківщина, мова, мати – 
Нас навік не роз’єднати.

Учитель. Дякую діти. Сьогодні я хочу щоб ми  здійснили невеличку подорож Україною із Заходу до Сходу, із Півночі на Південь. Заочно побуваємо в найзаповітніших куточках нашої Батьківщини.

І зупинка. Підгорецький замок на Львівщині

Підгорецький замок вважають перлиною європейської архітектури і він займає місце одного з кращих зразків «італійських парків», який є найкрасивішим та єдиним парком в Україні такого типу. Разом з Золочівським та Олеським замком він складає відомий маршрут «Золота підкова Львівщини».

ІІ зупинка. Свято-Успенська Почаївська лавра

         З сивої давнини й по сьогодні Почаївський монастир є однією з найшанованіших святинь, яку щорічно відвідують тисячі прочан. В Україні він поступається хіба що Києво-Печерській лаврі. Це величний архiтектурний ансамбль, що складається з 16 церков, резиденції архиєпископа, дзвiницi, келiй. Усi будівлі iдеально поєднуються з мальовничим ландшафтом, скелястим схилом гори та терасами. Святинями Почаївської Лаври є вiдбиток ступнi Божої Матерi, джерело з цiлющою водою, чудотворна ікона Матерi Божої, мощi преосвященного Йова.

    ІІІ зупинка. Хотинська фортеця

       Хотинська фортеця – свідок численних війн та баталій. Протягом століть вона була центром розвитку ремесел і торгівлі, культури та економіки. Ця середньовічна красуня може багато розповісти тому, хто побажає вислухати її. Не випадково скелястий мис над Дністром наші предки називали «Хотінь». Назва міста походить від дієслова «хотіти», оскільки мис був бажаним та надійним місцем для давніх поселенців. Завдяки міцній твердині та вигідному розташуванню Хотин став центром розвитку ремесел і торгівлі. Місто було важливим пунктом у європейсько-азійській торгівлі.

    IV зупинка.  Кам’янець-Подільська фортеця

      До складу Кам’янецької фортеці входять одинадцять башт, кожна з яких має свою назву й історію. Так, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, надіслані Папою Римським Юлієм II. Ще її називають Кармелюковою, бо в ній тричі був ув’язнений український народний герой Устим Кармелюк. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця завглибшки 40 м і діаметром 5 м, видовбана у скелі. У підземеллях Замкового комплексу відкрито експозиції, що відтворюють сторінки його історії. До нашого часу збереглася система ходів і казематів.

V зупинка. Київ – столиця України

         У центрі Києва, неподалік від Софійського собору, знаходиться унікальна пам’ятка оборонної архітектури Київської Русі – Золоті ворота. Як і Софія Київська, Золоті ворота належать до найдавніших споруд Східної Європи першої половини XI cт.

Києво-Печерська лавра

       Протягом багатьох століть височить на дніпровських схилах дивовижний архітектурний ансамбль однієї з найвизначніших святинь православного світу - Свято-Успенської Києво-Печерської лаври. Це одна з найбільших православних святинь України, визначна пам'ятка історії та архітектури, а також діючий монастир Української православної церкви Московського патріархату зі статусом лаври.

    Софія Київська

 Християнський собор в центрі Києва, пам'ятка української архітектури та живопису, одна з небагатьох уцілілих споруд часів Київської Русі. Одна з найголовніших християнських святинь Східної Європи, історичний центр Києва.

      Серед збережених пам’яток архітектури собор Святої Софії у Києві є найстародавнішим.

    VІ зупинка. Херсонес – історична часточка України 

Херсонес  був заснований. грецькими вихідцями, як грецька колонія на північному узбережжі Чорного моря і за античної доби став важливим торговельним, ремісничим і політичним центром південно-західного узбережжя Криму. Херсонес розміщений у південно-західній частині Криму, біля Карантинної бухти в межах сучасного міста Севастополя.

 VII зупинка. Сьогодні ми закінчимо зупинкою   Запорізька січ

     Запорізька Січ – столиця козацьких земель, серце низового лицарства та центр козацької вольності, який існував за порогами Дніпра . Утворення 3апорозької Січі пов'язане з процесом формування українського козацтва і освоєння ним раніше спустошених татарами українських земель між Дніпром і Південним Бугом.

Вчитель: Можна ще багато подорожувати нашою ненькою Україною і це ми обов’язково зробимо на наших інших виховних годинах.

А сьогодні хочеться згадати ще основні наші державні символи!

Незалежність нашої держави стала реальністю. Україна має свій герб, прапор, гімн і державну мову.

Учень

Прапор, як символ об’єднання людей, виник ще за античних часів. В Європі набув поширення у середні віки. Найдавніші прапори були трикутними. На межі XIII-XIV століть з’являються чотирикутні прапори з трикутними клинами. Найчастіше вживалися у прапорах червоний, білий, блакитний і жовтий кольори.

Нині Державний прапор постійно майорить над будинком Верховної Ради України, резиденцією Президента України, над будинками обласних і районних Рад, над представництвами нашої держави у країнах світу.

Учень

Про утвердження нашої державності і самостійності свідчить і Малий Герб України – Тризуб. Це офіційна емблема держави, яка зображується на печатках, грошових знаках, деяких документах. Герб символізує державний лад, історію, спорідненість поколінь, він є продовженням традицій українського народу.

Вчитель. Слово „гімн” – грецького походження (дослівний переклад – похвальна пісня) – урочиста пісня, прийнята як символ державної, національної єдності. Слова національного Гімну „Ще на вмерла Україна” написав відомий український поет, фольклорист, етнограф Павло Чубинський у 1863 р. Цей вірш швидко розійшовся в народі, серед інтелігенції, студентів, гімназистів. А оскільки тоді найпопулярнішою була поезія Т.Шевченка, то й цей вірш багато людей вважали твором великого Кобзаря. Музику написав західноукраїнський композитор Михайло Вербицький.

Учень

Слова палкі, мелодія врочиста

Державний гімн ми знаємо усі.

Для кожного села, містечка, міста –

Це  клич один з мільйонів голосів.

Це наша клятва. Заповідь священна.

Хай чують друзі і вороги,

Що Україна вічна, незнищенна.

Від неї ясне світло навкруги.

Вчитель. Сьогодні ми ще раз переконалися, що Україна – єдина, соборна, унітарна Держава. І для збереження її цілісності та незалежності відбулася революція гідності, де постраждали тисячі українських громадян, загинули сотні кращих синів нашої держави. Ми схиляємо голови перед пам’ятю загиблих і висловлюємо впевненість в тому, що наш народ зробить все можливе і не можливе, щоб в нашій країні запанував мир і спокій. Настане час і Україна буде успішною європейською державою.

       А сьогодні я бажаю усім присутнім мирного неба! Здоров’я! Віри в перемогу !

 

Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації   Міністерство освіти і науки України, молоді та спорту україни   Видавництво педагогічна преса   Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів   Всеукраїнська освітня мережа   Освітній портал «ПедПРЕСА»
Зробити безкоштовний сайт з uCoz